• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق
لوگو تاراز بار

تماس با ما

۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

تماس با مدیر

۰۹۱۷۶۵۷۳۱۰۴

فکس

۰۹۱۳۹۳۷۳۸۰۵

حمل یخچال ساید بای ساید

حمل یخچال ساید بای ساید

حمل یخچال ساید بای ساید

بسته بندی یخچال

28 ژانویه 2021/0 دیدگاه‌ها/در اثاث کشی منزل در اصفهانباربری در اصفهانباربری ملک شهر اصفهانتعرفه حمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه در اصفهانحمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهان تاراز بارحمل بارشبانه روزی در اصفهانحمل و نقل در اصفهانکارگر اثاث کشی در اصفهانکارگر اسباب کشی در اصفهانهزینه اسباب کشی اصفهان /توسط مدیریت

آماده سازی یخچال برای اسباب کشی

باید 2 ساعت بعد از کشیدن یخچال از برق بسته بندی یخچال را شروع کنید ، می توانید در این مدت وسایل دیگر اتاق و آشپزخانه را بسته بندی کنید تا وقتتان بی خود صرف نشود .

بسته بندی یخچال در اسباب کشی از جمله وسایل سنگین و دردسر ساز است که باید اول تجهیزات و وسایل داخل آن را خالی کنیم و بعد بسته بندی و جابجایی را انجام دهیم .

کارتن مناسب یخچال :

برای اسباب کشی مطمئن اولین قدم ، اثاثیه مورد نظر باید بررسی شود تا تجهیزاتی که لازم است تهیه شود . باید برای بسته بندی یخچال یک کارتن مناسب که تمامی جاهای یخچال را می پوشاند تهیه کنید ، اگر کارتن یخچال را نگهداشته اید بی شک می توانید برای بسته بندی ازش استفاده کنید و با خیال راحت یخچال را جابه جا کنید ، کارتن مخصوص خود یخچال ها به دلیل طراحی بر حسب اندازه و ضخامت بالا بسیار مناسبتر از دیگر کارتن ها هستند .

پاک سازی داخل یخچال :

1 – برای جابه جایی یخچال های منزل اول سوالی که پیش می آید این هست که چگونه وسایل مانند گوشت و حبوبات را به محل جدید بدون مشکل جا به جا کنیم . تهیه یک یونولیت با اندازه مناسب که وسایل سرد که ممکن است به دلیل طولانی بودن خراب شوند ، در آن جاسازی کنید . و درب یونولیت را کامل ببندید و چند تکه یخ داخل آن قرار دهید .

2 – اگر داخل یخچال وسایل مانند میوه ، غذا ، مواد اولیه خوراکی باشد باید در طول اسباب کشی میوه ها را میل کنید تا در محل جدید میوه های جدید بخرید وگرنه ان ها را در نایلون و یا جعبه های پلاستیکی بسته بندی کنید و به محل جدید انتقال دهید .

3 – جدا کننده های طبقه ها را از داخل یخچال در بیاورید تا داخل یخچال صدمه ای نبیند و جدا از یخچال بسته بندی کنید ، این وسایل به دلیل شل بودن ممکن است داخل یخچال حرکت کنند و اگر در حین جابه جایی ضربه ای وارد شود این جدا کننده ها داخل یخچال ضربه بزنید و دچار صدمه های جدی می شوند .

تمیز کردن داخل یخچال :

4 – باید قبل از اینکه درب های یخچال را ببندید داخل آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید . درب های یخچال را با چسب پهن ببندید و در دورهای دور آن را با سلفون های حباب دار بپوشانید . کارتن را از بالای یخچال وارد کنید بعد آن را با طناب یا چسب پهن سفت کنید . اگر یخچال داخل کارتن حرکت می کنند بهتر است در داخل و دور ان را پتو بپیچید تا سفت نباشد چون سفت بودن مشکلات زیادی را در هنگام باربری در خودرو یا حتی پایین آوردن از پله ها به وجود می اورد .

5 – یخچال را جزو اولین وسایل برای جابه جایی قرار دهید که داخل خودرو حمل بار قرار می گیرند . حتما باید به صورت عمودی قرار دهید و در کنار ان را از پتو استفاده کنید . حتما در جابه جایی و بارگیری از دوستان و اطرافیان کمک بخواهید و به تنهایی این کار را انجام ندید .

حمل یخچال ساید در اصفهان

21 ژانویه 2021/0 دیدگاه‌ها/در اثاث کشی منزل در اصفهانباربری در اصفهانباربری ملک شهر اصفهانحمل اثاثیه در اصفهانحمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل بارشبانه روزی در اصفهانحمل و نقل در اصفهان /توسط مدیریت

بسته بندی و حمل یخچال ساید در اصفهان

جابجایی و حمل یخچال ساید بای ساید یکی از وسایل ضروری و مهم در هنگام اسباب کشی در اصفهان می باشد که باید خیلی مراقبت کنید و چون همراه با فریزر می باشند حمل آن بسیار دشوار است و چون این مدل از یخچال ها قیمت بسیار بالایی دارند برای جابجایی حتما از شرکت اسباب کشی در اصفهان کمک و راهنمایی بگیرید . چون این شرکت ها کارگران متخصص و با تجربه در این زمینه دارند و بدون اینکه ضربه ای به یخچال شما وارد شود با خیال آسوده آن را جابجا می کنند .

آن ها بعد از خارج کردن مواد از یخچال با یک دستمال یا حوله تمیز آن را تمیز می کنند بعد از تمیز کردن یخچال فریزر خود می توانید آن را با استفاده از نوار چسب و یا اگر یخچال قل دارد درب آن را محکم می کنند تا هنگام جابجایی در باز نشود و باعث آسیب رسیدن به بدنه و یا لوازم ان نشود .

برای جابجایی یخچال فریزر خود آن را از داخل پریز برق خارج نمایید و سیم آن را جمع کنید تا به آن اسیبی وارد نشود . باید حتما قبل از اینکه یخچال را جابجا کنید سایز درب ورودی ها را اندازه گیری کنید سپس از یک نوار اندازه گیری ارتفاع و عرض و عمق یخچال را اندازه گیری کنید .

جابجایی یخچال ساید بای ساید بصورت ایستاده

شما می توانید یخچال خودتان را بصورت ایستاده حمل کنید . اصلا نباید یخچال را به صورت افقی جابجا کنید زیرا باعث می شود روغنی که در کمپرسورهای داخل لوله های خنک کننده گاز وجود دارد ریخته شود و باعث خراب شدن یخچال می شود برای همین تا حد امکان از خواباندن و کج نمودن یخچال جلوگیری کنید و آن را صاف و ایستاده حمل نمایید .

یک روش حمل و نقل یخچال فریزر این هست که درب بدنه آن را خارج کنید البته باید توجه کنید که این کار توسط افراد متخصص بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در اصفهان باید انجام شود . باعث می شود وزن یخچال کمتر شود برای حمل درب یخچال می توانید آن را جداگانه حمل نمایید . و بعد از آن برای نصب درب یخچال از کارشناس فنی کمک بگیرید .

جدا کردن تمامی قطعات اضافی و جانبی یخچال ساید

باید وسایل و لوازم جانبی یخچال را از هم جدا کنید مثل قفسه ها ، کشوها و سایر قطعات دیگر باعث می شود که حمل و نقل به آسانی انجام شود اگر مایل نبودید که درب یخچال را جدا کنید لازم است که چسب های مخصوص برای محکم کردن درب یخچال استفاده نمایید تا هنگام حمل و نقل آن توسط خود و سایر کارگران اسباب کشی آسیب یا خط به ان وارد نشود .

کمک گرفتن از دستگاه چرخ دستی

به دلیل سنگین بودن یخچال یکی از راه هایی جابجایی استفاده از چرخ دستی است که یخچال را داخل آن قرار می دهند تا به راحتی قابل انتقال و جابجایی باشد این کار برای بالا بردی از راه پله ها بسیار مناسب است .

جابجایی یخچال توسط کمربندهای مخصوص حمل بار

برای جابجایی حمل اثاثیه منزل در اصفهان یکی از روش های که مناسب جابجایی یخچال ساید بای ساید است کمربندهای مخصوص که بیشتر توسط شرکت های باربری استفاده می شود و کارگران اسباب کشی یخچال ها را با خود حمل می کنند . این کمربندها از آسیب رسیدن به کمر و مفاصل جلوگیری می کند و همچنین از یخچال محافظت می کند تا صدمه ای نبیند .

جابه جایی اصولی یخچال ساید

21 ژانویه 2021/0 دیدگاه‌ها/در اثاث کشی منزل در اصفهانباربری در اصفهانباربری ملک شهر اصفهانتعرفه حمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهان تاراز بارحمل لوازم منزلحمل و نقل در اصفهان /توسط مدیریت

1 – از ترالی – چرخ مخصوص حمل بار  استفاده کنید

برای جابجایی یخچال ساید از برالی های مخصوص حمل یخچال استفاده کنید می تواند وزن یخچال را کنترل کرده و حرکت یخچال را راحت تر کند . در صورتیکه بخواهید یخچال را به پایین پله ها منتقل کنید اصلا نباید بدون ترالی یا چرخ این کار را انجام دهید چون ممکن است آسیب جدی ببیند .

2 – یخچال را بر روی ترالی با تسمه محکم ببندید

برای اینکه یخچال بر روی ترالی کنترل شود از تسمه استفاده کنید . اما باید اطمینان حاصل کنید که پایه و کفی و چرخ ترالی و اندازه آن مناسب باشد تا کف یخچال روی آن قرار بگیرد در ضمن باید تسمه ها محکم و ایمن باشند تا یخچال را به خوبی حفظ کنند .

3 – یخچال را بصورت ایستاده جابه جا کنید

برای پیش گیری از نشست گاز خنک کننده یخچال را ایستاده باید حمل کنید و پایه باید به اندازه کافی بزرگ باشد .

اگر قادر بودید یخچال ها را به تکان دادن به وسط کفی انتقال دهید اگر لازم بود آن را به آرامی بلند کنید به وسیله تسمه و یا کابل هایی که از پیش تهیه کرده اید یخچال را به ترالی ببندید .

نگه داشتن یخچال ایستاده روی ترالی خیلی مهم است مطمئن شوید یخچال روی ترالی کوچکترین چرخش و ندارد و اشتباهی اتفاق نمی افتد چون در این حالت به ما اطمینان می دهد که هیچگونه روغنی از لوله های خنک کننده چکه نمی کند .

4 – یخچال را هرگز به پهلو یا پشت حمل نکنید

اینکار ار اصلا نباید انجام دهید زیرا روغن درون کمپرسور در لوله های خنک کننده جریان پیدا می کند و وقتی که دوباره یخچال را در حالت ایستاده قرار می دهید حتی اگر تمام آن هم به جای خود برگردد باز هم یخچال کارائی سابق را ندارد.

5 – یخچال را باید به آرامی حرکت و جابجا کنید

وقتی که شما یخچال را به خوبی بر روی ترالی قرار دادید باید آن را به آرامی به سمت ماشین حمل بار انتقال دهید برای اینکه امنیت بیشتر بسیار مهم است که در جهت مخالف چرخ یا همان ترالی را حرکت دهید .

حتما از یک نفر کمک بگیرید به عنوان راهنما تا وقتی به مانعی رسیدید به شما زودتر خبر دهد برای پایین بردن یخچال از پله ها این کار را باید به صورت پله پله و با حوصله انجام دهید .

وقتی که یک نفر دسته ترالی را نگه دارد و دو نفر در جلوی ترالی باشند این کار را می توانید به راحتی انجام دهید .

6 – یخچال ساید را حتما با کامیون ببرید

باید حتما پشت ترالی را به سمت دیواره کامیون یا وانت مورد نظر بچرخانید چون ترالی همیشه باید بین یخچال و کامیون باشد .

باید حتما یک کامیون حمل بار که دارای یک پله یا سطح شیب دار باشد تا بتوانید با کمک ان یخچال و ترالی را به راحتی به بالا حمل کنید ولی اگر این امکان در دسترس شما نیست باید در موقع بالا بردن شما باید دقت بیشتری داشته باشید .

برای اینکه یخچال و فریزر را به داخل کامیون ببرید باید یک نفر به روی کامیون رفته و حداقل دو نفر هم از روی زمین کمک کنند و به صورت هماهنگ و همزمان به سمت بالا یخچال را بلند کنند در حالتی که یک نفر در بالا دسته های ترالی گرفته در پایین به طور همزمان پایه ها باید بلند شود و در پشت کامیون قرار داده شود

در مسیر یخچال را به صورت ایمن در کامیون نگه داردی و اگر در طول حرکت نمی توانید آن را نگه دارید حتما از دیگر تجهیزات ایمنی مانند تسمه یا طناب برای نگهداری یخچال در کامیون استفاده کنید .

نگرانی های حمل  منزل در اصفهان

پاکسازی وسایل در حمل اثاثیه در اصفهان

بسته بندی اسباب

جابجایی کمد لباس در حمل اثاثیه منزل اصفهان

وسایل با ارزش

اسباب بازی در حمل اصفهان

جمع کردن تابلو در حمل اثاثیه منزل

نکات مهم در حمل اثاثیه در اصفهان

کارگر حمل اثاثیه منزل اصفهان

شکل 1اثاث کشی

شکل 2اسباب کشی

اصول حمل اثاثیه منزل در اصفهان

حمل اثاثیه منزل در اصفهان برای همه سخت و دشوار است. همه  آن را به خاطر سختی و مشقت هایش بد میدانند. شکستن ظروف و خسارت به اسباب و نرخ زیادش و وقت گیر بودن آن یک واهمه است. در این روز پرمشغله به دلیل ازدحام و شلوغی مجبور به رعایت یک سری اصول میباشید.

یکی از این راه ها سپردن حمل اثاثیه منزل به یک شرکت مناسب است.

در این روز به خاطر هم همه باید نگران کودکان و Pet ها  بود.

حمل Side by side با مشکل همراه است به ویژه اگر در طبقات بالا تر باشید.

برای اثاث کشی به تایم طولانی نیاز است.

نگرانی های حمل اثاثیه منزل اصفهان

یک نفس بکشید. یک لیست از اسبابتان را تهیه و ایجاد کنید. ذهن و خیال خود را آماده کنید. پی  اسباب غیر لازم  نروید. این امور  باعث  صرفه جویی در وقت و کارمان میشود. همچنین این کار باعث نظم در امور میشود. نگرانی ها را کاهش میدهد و یک اسباب کشی بی دغدغه برای شما فراهم میکند. پس بلند شوید و یک لیوان آب بنوشید و شروع به کار کنید.

پاکسازی وسایل در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

یکی از موارد انتقال رهایی از دست  اسباب به درد نخور میباشد. یک کیسه بردارید و لوازم اضافی را جمع کنید. اسبابی که دیگر به آن ها نیاز ندارید. انهایی  که در انبار یا زیر زمین خانه میباشد. اسباب کودکانتان که دیگر به آنها احتیاج نیس. انهایی  که دیگر غابل تغییر و درست شدن  نیستند. از دست آن ها راحت شوید.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

بسته بندی اسباب

در آغاز  اسباب شکستنی را باکس کنید. با این امر از آسیب در تایم حمل اثاثیه منزل در اصفهان  جلوگیری میکنند. از روزنامه  و کاغذ و لباس برای باکس کردن بهره ببرید. برای اینکه به ظروف آسیب نرسد ان ها را در باکس های مخصوص خود قرار دهید. میتوانید از یک حوله برای این کار بهره ببرید. ظروف را مابین حوله قرار دهید. روی باکس های آن ها با ماژیک هایلایت کنید.  آن ها را در آخرین مرحله جا به جا کنید. این را بدانید که آسیب به این ظروف جبران ناپذیر است و هزینه ی زیادی میبرد. با مراقبت از آنها از این خسارات جلوگیری کنید.

جابجایی کمد لباس در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

کشو ها را خالی نکنید. خالی شدن کشو کاری بیهوده است. آن ها را به صورت مرتب در جای خوشان قرار دهید. از بی نظمی جلوگیری کنید. حمل را آسان بکنید. میشود آنها را داخل یک نایلون قرار دهید. با رعایت این امور استرس و نگرانی را از خود کنید. می توانید از باکس ها جدا برای قرار دادن لوازم بهره ببرید. روی همه ی  باکس ها را نام نویسی کنید. اسباب ریز مثل دکمه ها را در باکس مجزا قرار دهید. این امر یک  اثاث کشی بی دغدغه را به همراه دارد. نظم و آرامش یک امر مهم در اثاث کشی میباشد.

حمل اثاثیه منزل  اصفهان را با  رعایت اصول به راحتی به پایان رسانید.

وسایل با ارزش

جواهرات در حمل اثاثیه منزل در اصفهان را باید به تنهایی جابه جا کنید. به خاطر حساس بودن این اسباب احتمال سرقت یا آسیب انها وجود دارد. با این اوضاع اقتصادی خود را به خسارت نیندازید. حتما از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.

اسباب بازی در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اسباب بازی را داخل باکس بگذارید. با این کار  از آسیب آنها پیشگیری کنید. می شود برای این امر از کودکتان بهره ببرید. بطلبید اسبابش را در باکس بگذارد. این کار از سردرگمی شما میکاهد. کار شما را هم کاهش میدهد. علاوه بر آن، آنها را مستقل میکنید.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

جمع کردن تابلو در حمل منزل در اصفهان

در رابطه با تابلو های کوچک میشود آنها را به درون حوله قرار داد. آنها را در باکس های مخصوص قرار دهید. این تابلو ها حساس اند و احتمالا هزینه ی زیادی هم دارند. شاید هم تاریخی یا عتیقه اند. ممکن است از سمت عزیزی به ما رسیده باشد. در رابطه با تابلو های بزرگ آن ها را به گوشه ی وانت یا خاور تکیه دهید.

نکات مهم در حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اگر تمامی موارد بالا را رعایت کردین آرامش دارین و استرس را از خود دور میکنید.

برای راحتی کار وسایل هر اتاق را جداگانه باکس کنید. سپس به اتاق دیگر بروید.

کاری که باید بکنید این است که در آخر باید یک گشت در خانه بزنید. همه موارد را انجام دهید. چیزی را گم نکنید. چیزی را جا نگذارید. در پایان تمامی باکس ها را چک کنید؛ و سپس آنها را در خانه ی جدید بچینید.

قبل انتقال به خانه ی جدید حتما آنجا را مرتب کنید.

اگر خانه ی جدید نیاز به تعمیر دارد پیش از حمل اثاثیه منزل اصفهان انجام دهید.

رنگ و روغن یا کاغذ دیواری را ترتیب دهید سپس شروع به انتقال کنید.

کارگر حمل اثاثیه منزل در اصفهان

برای اثاث کشی بهتر و راحت تر از یک شرکت مناسب بهره ببرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

    حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان با شرکت تاراز،حرفه ای و آسان، سریع و ارزان!متعهدیم که در جهت ارائه بهترین خدمات، کنار شما ...

    مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان

    مراحل اسباب کشی و باربری در اصفهانمراحل اسباب کشی و باربری در اصفهاندر زمینه اسباب کشی هم مراحلی وجود دارد که برای باربری ...

    کارگر اسباب کشی منزل
  • 6
  • نوامبر
  • کارگر اسباب کشی منزل

    نکات مهم در مورد حمل و نقل اثاثیه1 – برای خود قبل از اثاث کشی یه برنامه و جدول زمانی ایجاد کنید2 – ...

    اقدامات قبل از اسباب کشی
  • 6
  • نوامبر
  • اقدامات قبل از اسباب کشی

    کنترل تاسیسات منزل جدیدبهتر است قبل از بردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سالم بودن لوله های ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    ۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

    آدرس

    اصفهان ،خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق

    پست الکترونیک

    info@Tarazbar.com

    برچسب ها


    باربری در اصفهان | 09132061490