• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق
لوگو تاراز بار

تماس با ما

۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

تماس با مدیر

۰۹۱۷۶۵۷۳۱۰۴

فکس

۰۹۱۳۹۳۷۳۸۰۵

کارگر اسباب کشی منزل

کارگر اسباب کشی منزل

کارگر اسباب کشی منزل

نکات مهم در مورد حمل و نقل اثاثیه

1 – برای خود قبل از اثاث کشی یه برنامه و جدول زمانی ایجاد کنید

2 – برای بسته بنید فقط لوازم موردنیاز و ضروری استفاده کنید

3 – لوازمی که اضافه هست و موردپیازتون نیست را در محل فعلی خودتان به فروش برسانید

4 – تمام سیم های برقی و شارژر ها را در یک کارتن جدا بسته بندی کنید

5 – لوازمی که قیمتی هست مثل طلا و جواهرات را در کامیون بارگیری نکنید

6 – برای نشانه گذاری از نوار بسته بندی رنگی و برچسب استفاده کنید

7 – بیش از اندازه جعبه و کارتن ها را سنگین نکنید

8 – همه بسته ها را کامل پر کنید

9 – برای وسایل شکستنی از یک کارتن جدا استفاده کنید

10 – به جای حباب بین وسایل در کارتن ها از حوله و پتو استفاده کنید

11 – از کارتن های محکم و 5 لایه استفاده کنید

12 – از پلاستیک های حباب دار برای دور مبلمان بپوشانید

بسته بندی وسایل برای حمل و نقل

تاراز بار برای بسته بندی اثاثیه و وسیله های منزل از بهترین کارتن ها استفاده می کند این کارتن ها

نکات مهمتر درباره حمل اثاثیه منزل در اصفهان و موارد دیگر آن!

در قسمت بیرونی ، همیشه به یاد داشته باشید که محتویات جعبه ها یا جعبه ها را با پیوست یادداشتی که شناسایی را تسهیل می کند مشخص کنید و همچنین می تواند برای کسانی که باید مبلمان عتیقه حمل کنند مفید باشد. می توانید از قلم یا برچسب رنگی متفاوت استفاده کنید و یک پیکان و نشان “بلند” بکشید تا ظروف از واژگونی جلوگیری کنند.

اگر مجبور هستید میزها ، صندلی ها یا مبل های خاص حمل اثاثیه منزل و گران قیمت را بسته بندی کنید ، همیشه از ورق های حباب دار و اسکاچ یا ورق های پلاستیکی یا پارچه ای استفاده کنید.

 

کارگر اسباب کشی

همانطور که می دانید برای اینکه آسیبی به وسایل شما وارد شود باید فرایند اسباب کشی یا اثاث کشی توسط نیروی کار ماهر و توانا و تجربه انجام شود .شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توانید کارگر اسباب کشی مناسبی را پیدا کنید و به کجا مراجعه کنید در این مقاله ویژگی های کارگر اسباب کشی مناسب و حرفه ای را می گوییم .

تارازبار با ارائه کارگر اسباب کشی ماهر و توانا با توجه به حجم بار این امکان را فراهم می کند تا بدون دردسر اسباب کشی و کارگر باربری مناسبی داشته باشید .

ویژگی کارگر اسباب کشی

1 – برای اسباب کشی کارگران اسباب کشی باید نیروی متخصص و حرفه ای باشند که در اسباب کشی و حمل و نقل مهارت بالایی داشته باشند ، پس در نتیجه برای اسباب کشی وسایل خود نمی توانید به نیروی معمولی اکتفا کنید و نیاز دارید از کارگران تخصصی استفاده کنید .

2 – کارگران اسباب کشی توسط شرکت خدمات باربری آموزش دیده هستند در نتیجه نمی توان به هر فردی برای باربری اعتماد کرد و حتما از کارگرانی استفاده کنید که زیر نظر خود شرکت باربری آموزش دیده باشند .

3 – باید بدانید که از کارگران ماهر برای جابجایی وسایل سنگین مانند یخچال ساید ، میز ناهار خوری شیشه ای ، پیانو و گاو صندوق استفاده کنید .

4 – کارگران اسباب کشی باید از تجهیزات لازم برای حمل و نقل اثاثیه استفاده کنند .

5 – اگر برای بسته بندی وسایل برای جابجایی نیاز به کارگر اسباب کشی دارید باید قبل از اسباب کشی به شرکت باربری مربوط اطلاع دهید تا کارگر مناسبی را برای اسباب کشی ارسال کنید .

هزینه کارگر اسباب کشی

هزینه اسباب کشی برای همه افرارد اهمیت دارد و افراردی که می خواهند از کارگر اسباب کشی یا اثاث کشی و کارگر حمل بار و باربری استفاده کنند معمولا برآورد دقیق قیمت را انجام می دهند شما می توانید با تماس تلفنی با این شرکت اطلاعات دقیق و لازم را کسب کنید

تلفن تماس : 09103935080

وظایف کارگران باربری در اصفهان

کارگران باربری چه کارهایی را انجام می دهند ؟

خانواده ها برای اینکه از مکانی به مکان دیگر یا از شهری به شهر دیگر جا به جا شوند خودشان به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند باید از کارگران تخلیه بار از شرکت های معتبر استفاده نمایند .

کارگران باربری خیلی را حت می توانند وسایل را جا به جا کنند . با استفاده از کارگران باربری در اصفهان کار اسباب کشی خود را می توانید بدون استرس انجام دهید .و شرکت های حمل بار حرفه ای ترین افراد را در اختیار شما قرار می دهند تا حمل وسایل به راحتی صورت پذیرد .

کارگران تخلیه بار چه کارهایی را می توانند انجام دهند ؟

کارگران تخلیه بار می توانند کارهای مثل حمل کردن یخچال ساید بای ساید یا حمل گاوصندوق ، جا به جا کردن پیانو ، حمل کردن بوفه و میز ، باز و بست گاز و ماشین لباسشویی ، تخلیه کردن بارهای ادارات و شرکت ها و مراکز صنعتی و تجاری را انجام دهیند .

در بعضی مواقع برای حمل این اثاثیه ها به تعداد زیادی از افراد برای بارکشی نیاز نخواهید داشت و فقط یک نفر برای این کار کافی است .

اگر به فروشگاهی رفته باشید و یک لوازم برقی بخرید می خواهید آن را به منزل ببرید و با وسیله شخصی خود رفته اید در چنین مواقعی خود فروشگاه ماشین مورد نظرتان و کارگر برای حمل بار را به مشتری بدهد .

در این حالت حتی خود شما هم می توانید با شرکت های اسباب کشی در اصفهان تماس بگیرید و از آن ها برای حمل وسیله خود به منزل کمک بگیرید و می توانید یک ماشین با یک کارگر خالی انتخاب نمایید .

در بعضی مواقع اگر بسیار خرید کرده اید و نمی توانید به راحتی آن را حمل و به مقصد برسانید می توانید از کارگر خالی استفاده کنید . کارگران باید از قوای بدنی خوبی برای کار باربری برخوردار باشند زیرا ممکن است ماشین برای حمل بار درخواست نشده باشد و فقط از یک کارگر خالی برای حمل بار انتخاب شده باشد در چنین شرایطی باید قوای بدنی کارگر مورد تایید باشد .

امکان دارد این کارگران دچار بیماری خاصی باشند و شما از آن بی اطلاع باشید پس باید در سلامتی و بهداشت کار خود دقیق باشید . شرکت ها از سلامت کارگران خود به خوبی آگاه هستند و از آن ها تست سلامت در زمان استخدام می گیرند .

در شرکت باربری در اصفهان که ادراری مجوز هستند این اطمینان را می دهد که کارگران از سلامتی کامل برخوردار باشند و می توانید با اعتماد کامل وسایل خودتان را به ان ها بسپارید تا آن ها را به خوبی بسته بندی و جا به جا کنند . در بعضی مواقع دادن اندکی هزینه ارزش این را دارد که با مشکل رو برو نشوید . ولی استفاده از کارگر خالی زیاد هزینه بر نیست زیرا شما از ماشین حمل بار نیز استفاده نکرده اید

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

    حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان با شرکت تاراز،حرفه ای و آسان، سریع و ارزان!متعهدیم که در جهت ارائه بهترین خدمات، کنار شما ...

    مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان

    مراحل اسباب کشی و باربری در اصفهانمراحل اسباب کشی و باربری در اصفهاندر زمینه اسباب کشی هم مراحلی وجود دارد که برای باربری ...

    کارگر اسباب کشی منزل
  • 6
  • نوامبر
  • کارگر اسباب کشی منزل

    نکات مهم در مورد حمل و نقل اثاثیه1 – برای خود قبل از اثاث کشی یه برنامه و جدول زمانی ایجاد کنید2 – ...

    اقدامات قبل از اسباب کشی
  • 6
  • نوامبر
  • اقدامات قبل از اسباب کشی

    کنترل تاسیسات منزل جدیدبهتر است قبل از بردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سالم بودن لوله های ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    ۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

    آدرس

    اصفهان ،خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق

    پست الکترونیک

    info@Tarazbar.com

    برچسب ها


    باربری در اصفهان | 09132061490