• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق
لوگو تاراز بار

تماس با ما

۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

تماس با مدیر

۰۹۱۷۶۵۷۳۱۰۴

فکس

۰۹۱۳۹۳۷۳۸۰۵

حمل و نقل با تارازبار09103935080

ماشین حمل بار

18 ژانویه 2021/0 دیدگاه‌ها/در باربری در اصفهان /توسط مدیریت

انتخاب ماشین حمل بار در اصفهان

یکی از مراحل مهم در باربری حرفه ای انتخاب ماشین حمل بار و باربری در اصفهان می باشد . باید به فاکتور های مختلفی توجه نمایید از جمله سالم بودن آنها ، ظرفیت آنها و موارد دیگر …

باید بدانید که از میان انواع ماشین های حمل بار ، مستقیما روی سرعت و قیمت حمل بار بین شهری و درون شهری نیز تاثیر می گذارد .

انواع ماشین های حمل بار در اصفهان

انواع ماشین های حمل بار به 3 دسته تقسیم می شوند :

1 – ماشین باربری کوچک و سبک مانند وانت ، وانت پراید و وانت پیکان .

2 – ماشین حمل بار نیمه سنگین مانند کامیون ، خاور ، هیوندا ، ماشین باربری ایسوز

3 – ماشین حمل بار سنگین مانند تریلی ، ترانزیت ، ده تن ، کفی ، ترانزیت یخچالی ، 20 تن ، چادری سه محور ، کمپرسی و تریلی تانکر فاو

انواع ماشین های حمل بار در انتخاب ماشین باربری و حمل بار بین شهری

1 – ماشین حمل بار کامیونت

در امور اسباب کشی در اصفهان در منازل و اثاثیه با حجم بالا در انتخاب ماشین باربری و حمل بار ، کامیونت یا کامیون پر استفاده ترین وسیله نقلیه است . و همچنین کامیونت در انواع ماشین های حمل بار یکی از مطمئن ترین ماشین ها برای حمل بار و باربری است . کامیونت برای حمل بار بین شهری یا درون شهری می تواند از 1 تا 12 تن بار را در خود جای دهد . این نوع ماشین حمل بار دارای اتاق های مسقف و موکت شده می باشد .

کامیونت در مدل های مسقف ابعاد خاصی دارند که متناسب با حجم بار می باشند . ارتفاع کابین از سطح زمین باید در حد استانداردی باشد تا بارگیری و حمل بار انجام شود . برای اسباب کشی از ماشین باربری ایسوز ، هیوندا و خاور بنز 608 استفاده می شود .

2 – ماشین باربری وانت بار – اتاق دار و بدون اتاق

باید بدانید که وانت یا وانت بار از وسایل نقلیه باری کوچک و پرکاربرد برای حمل وسایل با وزن کم و اندازه کوچک است . این ماشین ها در انواع ماشین های حمل بار بیشتر برای حمل بار درون شهری کاربرد دارند تا حمل بار بین شهری . ظریفیت این وسیله 100 کیلو الی 4 تن است . وانت بار به دلیل استهلاک پایین ، قیمت مناسب و زیاد بودن قطعات در انتخاب ماشین باربری بیشتر مورد استقبال همشهرریان قرار می گیرد .

3 – حمل بار با نیسان بار

در میان انواع ماشین های حمل بار جز وسیله های میان رده حمل و نقل است که برای جابجایی بار با حجم سبک تا حدودی سنگین استفاده می شود . نیسان بار تفاوت های قابل ملاحظه ای نسبت به وانت در انتخاب ماشین باربری و حمل بار دارد .

  • به صرفه ، سریع و مطمئن است
  • حجم بالاتری نسبت به وانت جابجا می کند .
  • علاوه بر باربری درون شهری برای باربری و حمل بار بین شهری هم می توان از آن استفاده کرد
تاراز بار - حمل اثاثیه منزل در اصفهان

نحوه انتخاب ماشین باربری

18 ژانویه 2021/0 دیدگاه‌ها/در باربری در اصفهان /توسط مدیریت

نحوه انتخاب ماشین باربری و حمل بار در اصفهان

نکات مهم در انتخاب ماشین باربری و حمل بار در اصفهان :

1 – نوع بار و حجم آن :

برای حمل بار حجیم تر به خودروی باربری بزرگتری نیاز است انتخاب ماشین باربری و حمل بار مناسب می تواند تعداد دفعات رفت و آمد را کمتر کند و هزینه باربری را کاهش دهد .

2 – نوع مسیر و جاده بین مبدا و مقصد :

برای حمل بار و حمل بار بین شهری برای فاصله های دور از وسایل نقلیه باربری بزرگ مثل خاور استفاده می شود . این خودرو ها مناسب حمل بار بین شهری بوده و در شهرهای بزرگ معمولا با محدودیت های ترافیکی مواجه هستند . انواع ماشین های حمل بار سبک تر مناسب جابجایی درون شهری اند .

3 – فصل باربری برای حمل بار :

فصل باربری و اسباب کشی در انتخاب ماشین باربری و حمل بار تاثیر دارد . خاور اسباب کشی در اصفهان و کامیونت دارای کابین مسقف فلزی و پارچه ای هستند که در شرایط جوی مانند بارش برف و باران ار بار محافظت می کنند .

4 میزان هزینه در حمل بار :

هزینه کرایه انواع ماشین های حمل بار سنگین از وسایل نقلیه سبک بیشتر است . باید در هنگام باربری و اسباب کشی در اصفهان به بودجه خودتان توجه کنید . در صورتیکه حجم بار شما زیاد باشد بهتر است در انتخاب ماشین باربری و حمل بار به سراغ ماشین باربری بزرگ تر بروید تا هزینه اضافی بابت رفت و آمدهای چندین باره نپردازید .

فاکتورهای مهم دیگری در انتخاب ماشین باربری و حمل بار وجود دارد مثل نو و مدرن بودن انواع ماشین های حمل بلر ، مجهز بودن ماشین حمل بار ، داشتن بیمه نامه ماشین ، داشتن مجوز باربری .


فصل اسباب کشی در اصفهان

20 ژانویه 2021/0 دیدگاه‌ها/در باربری در اصفهان /توسط مدیریت

بهترین فصل اسباب کشی در اصفهان

هرکسی با توجه به شرایطی که دارد یک فصل را مناسب اسباب کشی در اصفهان میداند ولی اغلب افراد جامعه فصل تابستان را بهترین زمان برای اسباب کشی است . خانواده های که دانشجو یا محصل دارند بهترین زمان را ماه های آخر سال میدانند زیرا در این زمان همزمان با جابه جایی ، خانه تکانی عید هم انجام می شود و هم از لحاظ هزینه مقرون به صرفه است زیرا اسباب کشی در این زمان ها کم است هزینه ها هم کاهش پیدا می کند .

شرایط انتخاب فصل مناسب :

1 – آب و هوا :

شرایط آب و هوا نفش بسیار زیادی در انتخاب فصل برای اسباب کشی می باشد . به این دلیل هست که بیشتر اسباب کشی ها در فصل تابستان انجام می شود . چون ممکن است در بقیه فصل ها مثل زمستان با بارش برف و باران و سرد بودن هوا مناسب اسابا کشی نباشد .

2 – زمان مدارس :

بیشتر خانواده ها که دانشجو و محصل دارند فصل تابستان برای اسباب کشی انتخاب می کنند تا به درس آنها لطمه وارد نشود اگر هم مجبور به جا به جایی محصل تحصیل شدند در فصل مدارس نباشد .

3 – شرایط اجتماعی :

به دلیل اینکه فصل تابستان اسباب کشی ها بیشتر است بنابراین خانه های بیشتری برای جابه جایی وجود دارد و انتخاب بیشتری برای خانه دارید ولی در فصل های دیگر کمتر کسی جا به جا میشود و حق انتخاب را محدود می کند .

مزایا و معایب اسباب کشی در فصل ها :

جابجایی در فصل بهار

مزایا : داشتن روزهای بلند و شرایط جوی مساعد در این فصل

معایب : شروع فصل امتحانات پایانی ، وجود تعطیلات در ایام نوروزی ، افزایش حجم کار

جابجایی در فصل تابستان

مزایا : شرایط و هوای گرم و مطبوع برای اسباب کشی ، روزهای بلند و همچنین خیابان های خلوت به خاطر تعطیلی مدارس

معایب : رقابتی که بین شرکت های اسباب کشی وجود دارد باعث افزایش قیمت ها می شود

جابجایی در فصل پاییز

معایب : بازگشایی مدارس در این فصل ، روزهای کوتاه ، خیابان های شلوغ و پر ازدحام و یکنواخت بودن شرایط آب و هوای این فصل باعث سختی اسباب کشی در این فصل می شود .

جابجایی در فصل زمستان

مزایا : از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است و همچنین یکی شدن جا به جایی با خانه تکانی

معایب : نزدیک شدن به سال نو و هوای سرد و روزهای کوتاه که نامناسب هست برای اسباب کشی

اسباب کشی در زمستان

اسباب کشی در زمستان

3 اکتبر 2020/0 دیدگاه‌ها/در اثاث کشی منزل در اصفهانباربری در اصفهانباربری ملک شهر اصفهانحمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهانهزینه اسباب کشی اصفهان /توسط arad

اسباب کشی در زمستان

اسباب کشی در زمستان با توجه به نزدیک بودن فصل سرما یکی از دغدغه های خانواده هایی است که قصد جا به جایی دارند. اسباب کشی در فصل سرما می تواند بسیار سخت تر باشد. عواملی همچون سردی هوا، شرایط نامساعد جوی در کنار سختی های همیشگی اسباب کشی می تواند جا به جایی را برای شما به یک کابوس تبدیل کند.

در ادامه این مقاله قصد داریم نکات و راهکارهایی برای راحتی حمل اثاثیه منزل در زمستان بیان کنیم.

1- آمادگی لازم برای اسباب کشی در سرما

در فصل زمستان آب و هوا غیر قابل پیش بینی است. ممکن است به یک باره شرایط جوی نامساعد شود. ممکن است در روز اسباب کشی شما طوفان یا بارش سنگینی در راه باشد. بنابراین وضعیت هواشناسی و اب و هوا را به دقت بررسی کنید. با توجه به سبک بودن حجم کار شرکت های باربری امکان تعویض روز اسباب کشی برای شما وجود دارد. همچنین شما باید انتظار بسته شدن خیابانها و ترافیک سنگین تری داشته باشید. پس خودتان را کاملا آماده کنید و یک برنامه ریزی کامل داشته باشید.

2- کمک از شرکت خدمات اسباب کشی معتبر

برای اسباب کشی در زمستان استفاده از یک شرکت خدمات اسباب کشی معتبر می تواند یک انتخاب عالی باشد. آن ها تجربه کافی برای حمل اثاثیه منزل در زمستان را دارند و تمام تجهیزات لازم مانند اقلام بسته بندی با کیفیت، ماشین مناسب باربری، کارگر متخصص اسباب کشی  و … را دارند و می توانند در زمان کوتاهی جا به جایی را انجام دهند و در نتیجه شما زمان کمتری را در سرما و زمان بیشتری را در خانه جدید خود صرف میکنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

    حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان با شرکت تاراز،حرفه ای و آسان، سریع و ارزان!متعهدیم که در جهت ارائه بهترین خدمات، کنار شما ...

    مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان

    مراحل اسباب کشی و باربری در اصفهانمراحل اسباب کشی و باربری در اصفهاندر زمینه اسباب کشی هم مراحلی وجود دارد که برای باربری ...

    کارگر اسباب کشی منزل
  • 6
  • نوامبر
  • کارگر اسباب کشی منزل

    نکات مهم در مورد حمل و نقل اثاثیه1 – برای خود قبل از اثاث کشی یه برنامه و جدول زمانی ایجاد کنید2 – ...

    اقدامات قبل از اسباب کشی
  • 6
  • نوامبر
  • اقدامات قبل از اسباب کشی

    کنترل تاسیسات منزل جدیدبهتر است قبل از بردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سالم بودن لوله های ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    ۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

    آدرس

    اصفهان ،خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق

    پست الکترونیک

    info@Tarazbar.com

    برچسب ها


    باربری در اصفهان | 09132061490