• اصفهان ، خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق
لوگو تاراز بار

تماس با ما

۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

تماس با مدیر

۰۹۱۷۶۵۷۳۱۰۴

فکس

۰۹۱۳۹۳۷۳۸۰۵
<a href="https://tarazbar.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/">ارزانترین باربری در اصفهان</a>

31 آگوست 2021/0 دیدگاه‌ها/در اثاث کشی منزل در اصفهانباربری در اصفهانباربری ملک شهر اصفهانتعرفه حمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه در اصفهانحمل اثاثیه منزل بهارستان اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهانحمل اثاثیه منزل در اصفهان تاراز بارحمل بارشبانه روزی در اصفهانحمل لوازم منزلحمل و نقل در اصفهانقیمت حمل اثاثیه منزل در اصفهانکارگر اثاث کشی در اصفهانکارگر اسباب کشی در اصفهاننرخ کرایه حمل اثاثیه منزلهزینه اسباب کشی اصفهان /توسط مدیریت

ارزانترین باربری در اصفهان | تارازبار اصفهان
اثاث کشی با (tarazbar( بار کمک می کند کلی در وقت و پول صرفه جویی کنید زیرا جزو ارزانترین باربری در اصفهان می باشد و می توانید یک جابجایی بدون جنگ اعصاب داشته باشید.

خب از کجا باید شروع کنیم؟

تصمیم بگیرید چه چیز هایی را لازم دارید و چه چیز هایی را با خود نمی برید و چه چیزهایی ارزش بردن ندارد. شاید هم این جابجایی موقتی است و بعضی چیز ها فعلا لازمتان نمی شود و باید جمع شود.
اگر همین حالا هم یک سری چیزها را بسته بندی کرده و کنار گذاشته اید، لیستی از همه لوازم بردارید تا مطمئن شوید هیچ وسیله غیر ضروری را با خود به خانه جدید نمی برید.
ارزانترین باربری در اصفهان

لوازم اثاث کشی را تهیه کنید

یک حساب سر انگشتی به شما می گوید چقدر کارتن و نخ و چسب و چیز های دیگر لازم دارید. از همین الان شروع کنید به جمع کردن کارتن خالی از محل کار، فروشگاه ها و اقوام و دوستان. یا اینکه کارتن های مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل را از شرکت های باربری معتبر خریداری کنید.
همه چیز های غیر ضروری را جمع کنید. اگر تابستان اسباب کشی می کنید لباس های گرم و پتو های ضخیم و سنگین را جمع کنید و کنار بگذارید. منظم باشید

چگونه وسایل سنگین خانه را خودتان جا­ب­جا کنید؟

باربری و اسباب کشی کاری سخت و ضروری است که زمانی برای هرکسی پیش خواهد آمد. چه جا­ب­جا کردن اثاثیه منزل خودتان باشد، چه دوستتان برای اسباب­ کشی به آپارتمان جدیدش از شما کمک خواسته باشد، هیچ­کس از این کار کمرشکن خوشش نم ی­آید؛ مخصوصاً وقتی مجبور باشید وسایل سنگین را به تنهایی جا­ب­جا کنید.

همه کارتن ها و جعبه ها را برچسب بزنید

بالا و کناره همه جعبه ها باید برچسب بخورد که با یک نگاه بفهمید داخلش چیست، مال کجای خانه است و اینکه کدام کارتن محتوی شکستنی است یا کدامشان اول از همه باید باز شود. با نوشتن تمام محتویات روی برچسب خیلی راحت چیزی را که دنبالش هستید پیدا می کنید، و دیگر لازم نیست ده تا کارتن را که رویش نوشته «آشپزخانه» باز کنید تا یک در باز کن ناقابل را پیدا کنید. خلاصه اینکه از همه چیز صورت برداری کنید. خود من اینجور مواقع کمی وسواسی می شوم، شاید بخاطر اینکه بار ها بخاطر پیدانشدن چیز های ضروری خودم را لعنت کرده ام و مجبور شدم هزارتا کارتن را بیرون بریزم و حتی چیز هایی را در جریان اثاث کشی گم کردم که معلوم نبود چطور باید مشخصات بسته بندی آن را برای پیگیری به شرکت باربری یا بیمه بدهم. اینطوری شد که دیگر به خودم قول دادم که چنین وضعیتی دیگر هرگز تکرار نمی شود!
علاوه بر این من همیشه کارتن ها را به دقت شماره گذاری می کنم. اینطوری در حین اسباب کشی همیشه لیست همه اقلام و اثاثه در دستتان هست و موقع پیاده کردن اثاث ها در خانه جدید، می توانید نظارت دقیقی روی کار کارگران باربری داشته باشید تا هنگام جابجایی چیزی از قلم نیفتد. و اگر خدای نکرده جعبه ای هم گم شد، خیلی راحت از روی شماره و لیست محتویات آن می توانید پیگیری کنید. اگر بارتان را بیمه کرده اید که دیگر چه بهتر! شرکت های بیمه عاشق این اطلاعات و جزییات هستند.

مطمئن شوید بارتان صحیح و سالم به مقصد برسد

روی هر جعبه یک برچسب راهنما بزنید که به کارگران بفهماند آن را چطور باید حمل کنند. می توانید از شرکت حمل اثاثیه منزل تارازبار اصفهان و یا برچسب را از فروشگاه لوازم التحریر بخرید یا خودتان با کامپیوتر در منزل طراحی کنید. لباس، حوله، پارچه و بالش را می توانید برای بسته بندی کردن امن تر شکستنی ها بکار ببرید. فقط یادتان باشد این موضوع را روی کارتن توضیح بدهید که کارگر بیگناه از همه جا بی خبر وقتی جعبه را باز می کند بداند که لابلای آن پتوی پشمی، یک گلدان کریستال یا ظرف تزئینی شکستنی پیچیده شده. اینطوری ظرف هایتان به سرنوشت مال من دچار نمی شود. بین خودمان باشد، بار ها شده اشیاء تزئینی و شکستنی ام با همین سهل انگاری موقع باز کردن کارتن ها زمین افتاده و خرد و خاکشیر شده!
حتما همه شکستنی ها مثل بشقاب چینی، آینه، قاب عکس و این جور چیز ها را لای چند لایه پلاستیک حبابدار بپیچید و آن ها را به درستی روی لبه هایشان بسته بندی کنید و در جعبه بگذارید. من اکیدا پلاستیک حبابدار را توصیه می کنم! چون هم ارزان است و هم امتحانش را پس داده و مانع این می شود که ظرف ها داخل کارتن به هم بخورد و بشکند. من قبلا از روزنامه لابلای ظرف ها استفاده می کردم اما چندین بار ظرف شکسته تحویل گرفتم.
شکستنی ها را چند تا چند تا با چسب و پلاستیک حبابی بپیچید. چیز های هم شکل مثل باتون کوهنوردی یا اسکی، دسته جارو و تی و پایه آباژور را می توانید با هم در یک جعبه بسته بندی کنید. در بسته بندی مبلمان، حواستان باشد همه لوازم یک تکه مبلمان را همراه آن بپیچید. پیچ ها، پایه ها و بست های هر قطعه مبلمان را داخل یک کیسه پلاستیک یا زیپ کیپ بگذارید و به آن بچسبانید و همراه خودش بسته بندی کنید.
اگر می خواهید یک میز را بسته بندی کنید، اول پایه هایش را باز کنید. بعد پایه ها را با هم ببندید و زیر رویه میز بچسبانید. اینطوری پایه ها موقع جابجایی زخمی نمی شود و آسیب نمی بیند.
حتما مبلمان و لوازم چوبی مثل میز عسلی و پا تختی و آینه را با یک لایه محافظ مثل پارچه یا پلاستیک حباب دار بپوشانید تا در حین اسباب کشی آسیبی نبیند.
بهتر است از پارچه ها و پتو های خودتان برای بسته بندی و محافظت مبلمان استفاده نکنید! چون من این کار را کرده ام و پارچه های پاره و کثیف و لک دار تحویل گرفته ام. از شرکت باربری بخواهید از پارچه های مخصوص این کار برای بارتان استفاده کند.ارزانترین باربری در اصفهانtarazbar باربری و اتوبار اصفهان اسباب کشی اصفهان
همه قطعات جدا شدنی و قابل باز شدن را قبل از بسته بندی باز و جدا کنید. اینطوری جابجایی خیلی راحت تر و ایمن تر می شود. میز بدون کشو هایش خیلی سبکتر است و کشو هم بدون محتویاتش. البته می توانید کشو ها را خالی نکنید اما باید روی لوازم داخل کشو را با پارچه پر کنید و بعد چسب پیچ کنید. کشو ها هم باید تمیز و مرتب با چسب روی هم محکم شوند که وسط راه با رد شدن از یک دست انداز یکهو همه چیز کف کامیون پخش نشود.
جعبه ها و کارتن ها را تا حد ممکن سبک نگه دارید. برای اطمینان از ایمنی و سلامتی خودتان و عزیزانتان و کارگران محترم، وزن جعبه ها نباید بیش از حد زیاد باشد. وزن هر جعبه یا کارتن باید حد اکثر ۱۸ تا ۲۲ کیلوگرم باشد. اما اگر به ناچار وزن جعبه ای بیشتر از این مقدار بود، حتما روی آن برچسب هشدار دهنده بزنید که خدای نکرده کسی با برداشتن آن به خودش آسیب نزند.

حفظ خونسردی و رعایت ایمنی در کار

بارها در مورد ضرورت داشتن رعایت کردن نکات اییمنی صحبت کرده ایم. زندگی ما را همیشه خطرات پیش بینی نشده و گاهاً پیش بینی شده تهدید میکند. با رعایت نکات ایمنی در منزل، محل کار و مدرسه اتفاقات پیش بینی نشده و وقوع خطر را به حداقل برسانید. حادثه هیچگاه خبر نمیکند. همیشه اتفاقاتی در کمین هستند که با برجا گذاشتن خسارات مالی یا جانی سبب زیان های بزرگ و گاهی غیر قابل جبران میشود. بعد از اتمام حمل اثاثیه منزل در اصفهان ، شما باید از چند نکته مهم مطمئن شوید: از سلامت شیرهای آب مطمئن شوید. وسایل سرمایشی و گرمایشی را کنترل کنید. با همسایه ها و مدیر ساختمان هماهنگ کنید. از سالم بودن شیشه ها و پنجره ها مطمئن شوید. حتما یک هفته زودتر، قبل از اسباب کشی و حمل اثاثیه، به منزل جدید بروید و آنجا را تمیز کنید تا از استرس خود بکاهید. فهرست وسایل را کنترل کنید.

انتخاب روز مناسب برای اسباب کشی

بهترین ساعت برای اثاث کشی در اصفهان صبح میباشد. بهترین روز برای حمل اثاثیه منزل در اصفهان سعی کنید یک روز در هفته را انتخاب کنید که شرکت باربری تارازبار مشتری کمتری داشته باشد و بتواند بهترین خدمات را با کیفیت بالا به شما عزیزان ارائه دهد. معمولا اواسط هفته بین روزهای شنبه تا چهارشنبه مناسب میباشد.

هوای سالمندان و کودکان را داشته باشید

اسباب کشی در اصفهان میتواند برای افراد سالمند و اشخاصی که کودک دارند سخت باشد. این تجربه میتواند برای افراد مسن و سالمند تجربه سخت و استرس زایی باشد. سالمندان خیلی سخت با جابه جایی کنار میایند. در اسباب کشی به افراد سالمند کمک کنید و بهتر است صبور و شکیبا باشید. زیرا در این جابجایی احتمال دارد با مشکلاتی مواجه شوید. بنابراین شرکت حمل اثاثیه در اصفهان تارازبار آماده خدمت رسانی به افراد مسن و اشخاصی که دارای کودک هستند میباشد.

وسایل قیمتی را نزد خود نگه دارید

در هنگام حمل اثاثیه منزل در اصفهان وسایل قیمتی خود از جمله: طلا و جواهرات، وسایل عتیقه، اسناد و مدارک مهم را در کیف دستی و یا هرچیزی که میخواهید همراه خودتان نه در ماشین باربری، همراه خودتان به منزل جدید ببرید، بگذارید. خود شما باید مراقب وسایل قیمتی خودتان باشید تا مبادا چیزی از آنها کم و یا آسیبی به آنها برسد.

کنترل تاسیسات منزل جدید

بهتر است قبل از بردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سالم بودن لوله های گاز و نداشتن نشت، سیمهای برق، سالم بودن شیشه های پنجره ها، شوفاژ ها و سیستم گرمایشی و سرمایشی (مانند کولر یا اسپلیت)، تمیز و سالم بودن ظاهر دیوارهای منزل جدید مطمئن شوید. اهمیت این موضوع به خصوص هنگامی پررنگ و مهم میشود که شما قصد داشته باشید. وسایل خود را به شهرستان با استفاده از خدمات باربری تارازبار به مکانی که فاصله زیادی با منزل اصلی شما دارد. به علت طولانی بودن مسیر راه، این افراد بهتر است پیش از حمل اثاثیه منزل در اصفهان به آنجا از سالم بودن موارد نامبرده بالا در منزل جدیدتان کاملا مطمئن شوید.

تحقیق در مورد شرکت حمل اثاثیه

حتما توجه کنید که قبل از اسباب کشی در مورد شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان، تحقیق و پرس و جو کنید. سعی کنید  شرکت هایی که قابل اعتماد هستند و در کار خود حرفه ای عمل میکنند انتخاب کنید. همچنین در مورد نحوه کار آنها و هزینه ای مه دریافت میکنند هم اطلاعات بدست آورید. بریا این کار میتوانید از دوستان و آشنایان خود که اخیرا اسباب کشی کرده اند پرس و جو و تحقیق کنید. همینطور میتوانید به سایت ها و انجمن های باربری بروید و نظرات کاربران را در مورد شرکت های اثاث کشی اصفهان مشاهده کنید.

شرکت حمل اثاثیه اصفهان (تارازبار)، معمولا با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط کادر مجرب و حرفه ای، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه حمل اثاثیه منزل، شرکت و اداره ها و همچنین حمل اثاثیه درون و برون شهری در اصفهان، مفتخر به همکاری با تمام ارگان های دولتی و غیر دولتی و همشهریان عزیز میباشد.

تهیه کردن لیستی از وسایل

زیاد اتفاق افتاده است که در زمان حمل اثاثیه منزل در اصفهان  و رفتن به منزل جدید، یک سری موارد را فراموش کرده اید و یا از قلم انداخته اید. اولین اقدام پیش از شروع هر کاری برای جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل، تهیه چک لیستی طبقه بندی شده از همه وسایلی است که میتواند در یک گروه قرار گیرد. بسته بندی یا جمع شود. سپس برای اینکه در روزهای اسباب کشی سردرگم و گیج نشوید، بهترین مار این است که یک فهرست از تمام کارهایی که باید انجام دهید و  لوازمی که باید جمع و جور کنیدف تهیه کنید. شما میتوانید یک برنامه زمان بندی برای بسته بندی کردن وسایل هم تدارک ببینید و مطابق با آن چک لیست وسایلتان را جمع و جور کنید و تمام فسار کاری را در یک روز متحمل نشوید.

تهیه کردن کارتن و جعبه

برای بسته بندی وسایل منزلتان در تهیه کارتن و جعبه های اندازه و با کیفیت دقت زیادی کنید. کارتن های بزرگتر و سالمتر باشند، اسباب شما سریعتر و امن تر جابجا میشوند. اصلا از کارتن شل یا کهنه استفاده نکنید. جعبه های کوچک کریستال، لباس، گل های تزئینی و … را نیز داخل کارتن ها بگذارید. بعد از بسته بندی وسایلتان در کارتن ها، زیر و در کارتن ها را با چسب پهن محکم کنید. روی هر کارتن بنویسید که چه وسیله ای در آن کارتن میباشد. این کار باعث میشود کارگران با احتیاط لوازم حساس را حمل و انتقال دهند. و بعد ازحمل اثاثیه منزل در اصفهان راحتتر وسایلتان را پیدا میکنید. اگر کارتن ها را با طناب ببندید حملشان راحتتر و سریعتر میشود.

آمادگی داشتن برای جابجایی

برای اینکه از شرایط استرس زا و ناهنجار دور بمانید، باید با برنامه ریزی دقیق پیش بروید. مثلا اول باید آدرس پستی خود را تعویض نمایید. سپس باید وسایل لازم برای بسته بندی را تهیه نمایید. به دنبال یک شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان خوب و مطمئن بگردید. باید به دنبال کامیون یا وسیله حمل و نقل مناسب بگردید. سعی کنید یکی یکی کارها را با تمرکز و با برنامه ریزی قبلی انجام دهید تا کارها سریعتر و بهتر انجام شود.

استفاده از افراد متخصص

اگر به یاد داشته باشید در قبل گفتیم برای بسته بندی و جابجایی وسایل از افراد کاربلد و متخصص استفاده کنید. برای استفاده از چنین افرادی میتوانید با شرکت های حمل اثاثیه منزل در اصفهان تارازبار تماس بگیری. شما میتوانید اسباب کشی آسان و سریعی را با امنیت و کیفیت بالا تجربه کنید. شما به تنهایی نمیتوانید وسایل و لوازمی که در ماشین حمل بار میباشد را به تنهایی از ماشین پایین بیاورید نیاز به کمک دارید. اگر افرادی را انتخاب کنید که کار بلد نباشند میتواند باعث بروز خطرات جبران ناپذیر برای خود یا وسایل شما شوند.

لوازم کمکی برای پایین آوردن وسایل

برای پایین آوردن وسایل سنگین مانند یخچال، پیانو، ماشین لباسشویی و … نیاز دارید از ترالی های حمل بار استفاده کنید. برای پایین آوردن اینگونه وسایل خودتا را زحمت ندهید زیرا ممکن است باعث به خطر افتادن جسم شما شود به طور مثال: امکان دارد یخچال از دست شما لیز بخورد و روی پا کمکی شما بیوفتد، این اتفاق خیلی خطر ناک است. بنابراین از لوازم کمکی بار پیاده سازی وسایل خود استفاده نمایید.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان

اطمینان از مشکل نداشتن منزل جدید

شما باید قبل از آنکه وسایل را از منزل قدیمی خود بار کامیون کنید، به منزل جدید بروید و از سالم بودن برخی از جزئیات مهم آنجا اطمینان حاصل کنید. به طور مثال: لوله های آب باید سالم باشد، در و پنجره ها نباید شکستگی و یا خرابی داشته باشد و …. سعی کنید قبل از پایین آوردن وسایل از کامیون دوباره آنجا را چک کنید و مطمئن شوید.

رعایت نظم در هنگام پایین گذاری وسایل

در هنگامیکه وسایل را پایین میگذارید. به گونه در منزل بگذارید که دچار شلوغی و هرج و مرج نشود. در زمان شلوغی استرس و هیجان ناشی از بهم ریختگی میتواند شما را عصبی کند و باعث میشود نتوانید سریع منزل جدیدتان را بچینید و وسایل را سر جای خود قرار دهید.

کمک بگیرید

در زمان حمل اثاثیه هیچگاه تنهایی و یا با افرادی که در این کار متخصص نیستند وسایل را جابجا نکنید. زیرا امکان دارد نتوانید به خوبی وسایل سنگین و یا جعبه های بزرگ را جابجا کنید و اتفاق ناگواری برای شما بیوفتد. سعی کنید با یک شرکت حمل اثاثیه در منزل اصفهان قرارداد ببندید. آنها افرادی را برای جابجایی وسایل میفرستند که متخصص این کار هستند و میتوانند بدون بروز خطر و یا آسیب رساندن به وسایل شما سریع و با کیفیت بالا نقل و انتقالات را انجام دهند.

جعبه ها را سر جای خودش بگذارید

بعد از پایین آوردن وسایل به برچسب روی جعبه ها دقت کنید و سعی کنید آنها را در جای خود بگذارید تا زمانیکه میخواهید وسایل را سر جای خود قرار دهید زمان شما را نگیرد و یا باعث شلوغی و هرج و مرج نشود. مثلا جعبه ظروف در ویترین را در آشپز خانه میگذارید و فراموش میکنید آنجاست. نصف بیشتر زمان شما برای پیدا کردن آن جعبه تلف میشود.

به سلامتی خود اهمیت دهید

اگر احساس ضعف و یا خستگی کردید حتما استراحت کنید و چیزی بخورید. حتما از نوشیدن آب و مایعات غافل نشوید زیرا در زمان حمل اثاثیه منزل در اصفهان زیاد عرق میکنید و آب بدن خود را از دست میدهید. شما باید قوی و سرپا بمانید تا بتوانید منزلتان را آنگونه که دلتان میخواهد بچینید و وسایلتان را جایگزاری کنید. سعی کنید شب ها زود بخوابید و صبح ها بیشتر کارها را انجام دهید. اینگونه هم کارها سریع پیش میرود و هم شما بیمار و یا خسته نمیشوید.

فرش ها را در پایان کار پهن کنید

اجازه دهید کارهای منزلتان به اتمام برسد و هرچه گرد و غبار و یا بهم ریختگی خواهید داشت تمام شود. سپس فرش ها را پهن کنید. قبل از پهن کردن فرش ها اول زمین را جارو بکشید و با یک تی گرد و غبار زیر فرش را تمیز کنید. سپس فرش را پهن کنید و دوباره روی فرش را جارو بزنید.

آمادگی داشتن روز قبل حمل اثاثیه

روز قبل ازحمل اثاثیه منزل در اصفهانمانند آرامش قبل از طوفان است. امکان دارد این تشبیه شما را نگران کند، اما اگر به درستی و با برنامه به دقت عمل کنید، مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید و در آخر از این کار لذت خواهید برد. همینطور فراموش نکنید برای جابجایی بار و وسایل کودکانتان، حتما از کیف و یا چمدان های جداگانه استفاده کنید. از تمیز بودن منزل جدیدتان مطمئن شوید. لیست کارهایی که باید انجام دهید را به دقت بررسی کنید. اگر چیزی به ذهنتان رسید و یا یاد مسئه مهمی افتادید، نگران نباشید. آنرا یادداشت کنید و در اولین فرصت با شرکت باربری تارازبار هماهنگ کنید.

روز اسباب کشی

این روز برای شما و شرکت باربری تارازبار مهمترین روز میباشد. چراکه این روز، روز حمل اثاثیه منزل در اصفهان و یا شرکت به محل و یا منزل جدید میباشد. نتیجه کار و سالم رساندن کارتن ها و جعبه های اسباب کشی در اصفهان با استفاده از وسایل و لوازم باربری در الویت میباشد. کارگران حمل بار در این روز به منزل شما میایند و وسایل و لوازم بسته بندی شده را تک به تک به درون ماشین حمل اثاثیه(کامیون، وانت بار و یا کامیونت) می برند. به خاطر مهم بودن این روز و زمان بر بودن پروسه اسباب کشی و باربری، بهتر است شما و سایر اعضای خانواده کاملا سرحال باشید و از شب قبل کم خوابی نداشته باشید. همینطور سعی کنید کلیه لوازمتان آماده باشد تا کارگران حمل بار، در اسرع وقت بتوانند کارتن ها و جعبه ها و سایر لوازم را منتقل کنند. تمام وسایل را از برق بکشید و همه چیز را آماده کنید. از بسته بودن پنجره ها و ایمن بودن آنها مطمئن شوید. نکته مهم دیگر اینکه یک شماره تماس اضطراری پیش کارگران اتوبار بگذارید.

استفاده از کارتن و جعبه های با کیفیت

انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی وسایل منزل خود و انتقال آن به منزل جدید دارای اهمیت زیادی میباشد. کارتن مخصوص اسباب کشی، باید مقاوم و از لحاظ اندازه استاندارد باشد. کارتن هایی که به شکل راه راه هستند، معمولا مقاومت بالایی برای بسته بندی وسایل ندارند. اما این نوع کارتن دارای دیزاین خاصی است. کارتن موج دار ساخته شده از یک طرح کاغذ تاشونده، که بین دو لایه قرار دارد. به توجه به نوع لوازمی که برای بسته بندی در نظر دارید باید کارتن مناسب هم انتخاب کنید. کارتن حمل اثاثیه منزل در اصفهان باید داری ویژگی های زیر باشد: تحمل وزن بار، محافظت در برابر رطوبت و ارائه راه حل های بسته بندی پایدار. میتوانید این نوع کارتن ها را از مغاره های محصولات غذایی وو داروخانه ها و دیگر صنعت هایی که در آنها از کارتن زیاد استفاده میشود سفارش دهید.

نکته: استفاد از کارتن های کاغذی از لحاظ اینکه از جنس کاغذند و بعد از مصرف به طبیعت آسیبی نمیرسانند هم از اهمیت زیادی برخوردار است و استفاده از این نوع کارتن نسبت به کیسه های پلاستیکی ارجعیت دارد.

امنیت در حمل اثاثیه منزل

در زمان اسباب کشی شرکت حمل اثاثیه مطمئن و امنی را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید شرکتی که انتخاب میکنید دارای بیمه برای وسایل شما باشد. در روز اسباب کشی سعی کنید وسایل قیمتی و گرانبها را خود شما جابجا کنید تا خدایی ناکرده آسیب یا گم نشوند. مطمئن شوید شرکتی که انتخاب میکنید از کارگرانی کاربلد برای جابجایی اسباب و وسایل شما استفاده میکند. اگر کارگران متخصص نباشند احتمال دارد باعث بروز اتفاقات ناخوشایند و آسیب به وسایل شما بشوند

بسته بندی وسایل شکستنی

بسته بندی وسایل شکستنی کار سختی نمیباشد. فقط به مهارت ساده و تهیه وسایل مورد نیاز برای بسته بندی نیاز دارد. پیش از شروع به بسته بندی ظروف شکسته باید اقلامی مثل جعبه های مقوایی، فوم محافظ ظروف، محافظ حبابدار، کاغذ بسته بندی، نوار چسب، قیچی، ماژیک و قلم و خودکار برای تهیه چک لیست همراه داشته باشید تا روند بسته بندی سرعت یابد. اطمینان حاصل کنید که وزن کارتن ها زیاد نشود وگرنه وسایل داخل کارتن میشکنند.  برای وسایل شکستنی که اشکال عجیب دارند حتما به تناسب با شکل آنها بسته بندی کنید، مثلا وسایلی که دسته یا پایه دارند در بسته بندی باید دقت شود دسته و یا پایه آن کامل بسته بندی شود. از جدا کننده برای فاصله بین اشیا در کارتن استفاده کنید تا به هم نخورند. میتوانید همچنین از پارچه و یا کتون استفاده کنید اما به اندازه جا کننده کارتن موثر نیست. برای وسایلی که حساس هستند حتما از خدمات بسته بندی شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان تاراز بار استفاده کنید.

استفاده از برچسب یا نشانه گذاری روی کارتن ها

با استفاده از برچسب گذاری روی کارتن ها میتوانید هنگامی که تمامی وسایل به منزل جدید انتقال یافته به راحتی تشخیص دهید کدام یک از کارتن های بسته بندی متعلق به کجاست. هر برچسب شامل فصل، اندازه و نوع(پارچه، ژاکت، کت، زیرپوش و … باشد) و اینکه متعلق به چه کسی و چه جای در منزل جدید میباشد. یک گزینه عالی دیگر این است که تکه کاغذی به سطح جعبه بچسبانید و مطمئن شوید محکم چسبیده است سپس روی آن محتویان داخل جعبه را بنویسید. پیشنهاد میشود روی برچسب را با یک نوارچسب شفاف بپوشانید. اگر جعبه شما در بیرون و زیر باران بماند نوشته روی نوار چشب شما سالم خواهد ماند.

استفاده از چمدان برای لباس و کتاب

چمدان ها فقط برای مسافرت نیستند، از آنها میتوان در هنگام اسباب کشی نیز استفاده کنید. به جای اینکه چمدان خود را با دیگر وسایل ببنندید؛ از آن برای بسته بندی یکسری وسایل خود مانند لباس ها و کتاب خود استفاده کنید. چرخ غلتکی آن ها برای حمل وسایل سنگین و حفاظت از لباس ها بسیار کاربردی میباشد. کف چمدان خود را با کتاب و یا وسایل سنگین پر کنید و لباس ها را روی آنها بگذارید.

آمادگی داشتن روز قبل حمل اثاثیه

روز قبل ازحمل اثاثیه منزل در اصفهانمانند آرامش قبل از طوفان است. امکان دارد این تشبیه شما را نگران کند، اما اگر به درستی و با برنامه به دقت عمل کنید، مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید و در آخر از این کار لذت خواهید برد. همینطور فراموش نکنید برای جابجایی بار و وسایل کودکانتان، حتما از کیف و یا چمدان های جداگانه استفاده کنید. از تمیز بودن منزل جدیدتان مطمئن شوید. لیست کارهایی که باید انجام دهید را به دقت بررسی کنید. اگر چیزی به ذهنتان رسید و یا یاد مسئه مهمی افتادید، نگران نباشید. آنرا یادداشت کنید و در اولین فرصت با شرکت باربری تارازبار هماهنگ کنید.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان

    حمل و نقل اثاثیه منزل در اصفهان با شرکت تاراز،حرفه ای و آسان، سریع و ارزان!متعهدیم که در جهت ارائه بهترین خدمات، کنار شما ...

    مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان
  • 1
  • نوامبر
  • مراحل اسباب کشی و باربری اصفهان

    مراحل اسباب کشی و باربری در اصفهانمراحل اسباب کشی و باربری در اصفهاندر زمینه اسباب کشی هم مراحلی وجود دارد که برای باربری ...

    کارگر اسباب کشی منزل
  • 6
  • نوامبر
  • کارگر اسباب کشی منزل

    نکات مهم در مورد حمل و نقل اثاثیه1 – برای خود قبل از اثاث کشی یه برنامه و جدول زمانی ایجاد کنید2 – ...

    اقدامات قبل از اسباب کشی
  • 6
  • نوامبر
  • اقدامات قبل از اسباب کشی

    کنترل تاسیسات منزل جدیدبهتر است قبل از بردن وسایل به منزل جدید، از سلامت لوله ها و شیرهای آب، سالم بودن لوله های ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    ۰۹۱۳۲۰۶۱۴۹۰

    آدرس

    اصفهان ،خیابان بزرگمهر | سپاهان شهر | خانه اصفهان | شیخ صدوق

    پست الکترونیک

    info@Tarazbar.com

    برچسب ها


    باربری در اصفهان | 09132061490